18 maj 2008

En annan låt man kan plåga Karlan med

År 2004, innan jag och Karlan hängde stadigt hade vi en Robinsonhajk på vår lilla pärla Klubba. Jag och mitt gäng ledde hajken och Karlan och hans gäng var lurade att vara deltagare.
Vi försökte göra det så jobbigt som möjligt för dem genom att:
-Ge dem äcklig mat
-Ha dryga tävlingar
-Tvinga dem att bygga upp ett läger i skogen medan vi sov i båtar

Första natten somnade vi, ställde klockan på 04.00, smög upp utanför deras tält, skruvade upp den lilla stereon på max som spelade:
OOOUT OF CONTROL, WHEN I TURN MY POWER ON

Därför är det enda Karlan tänker på när han hör "Elctric" med Leila K att han egentligen hatar mig.

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha, jag gillar den låten. Good memories. Och det var ju faktiskt riktigt roligt att väcka dem till den och se deras irritation.