7 september 2007

Några läsare?

Tack för tipset Linda, men tyvärr vill jag inte bli hallåa för girlieliciouskvällarna, så jag skippar nog att gå på audition trots att det är i Kista Galleria. Men imorgon när jag jobbar ska jag hålla utkik och se om jag ser något av tillställningen. Kanske gör detta att det kommer fler personer för att fika på Wayne's dagen till ära?

En sak jag undrar bara; är det fler än tre som läser min blogg? Det är nämligen nästan bara så många som brukar kommentera, så jag blir ju nyfiken på vilka fler som kanske kan tänkas kika förbi här. Skriv gärna en kommentar så att jag vet ifall det är någon som har läst det här. Förväntar mig inga skyhöga siffror, utan jag är bara nyfiken. Jag är mycket nöjd över de cirka tre anhängare jag har, så känn er bara uppskattade. :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Meen jo Jossa, gå in för det. Det skulle vara så roligt att få se dig på tv varje onsdag :P

Anonym sa...

http://www.statcounter.com
När man förstått hur allt fungerar kan man se hur många, och vilka som besöker.