31 december 2007

Sista morgonen på året

Det här är sista dagen ever made på år 2007.
Jag har sovit över hos K och snabbt och smidigt tänkte vi stiga upp, planera inför kvällen och börja med förberedelserna.
Jag börjar planera mat, men K är måttligt oengagerad. Det slutar med att allt jag gett som förslag har blivit spikat och att K har kommit med noll idéer.
Whatever, vi har i alla fall planerat mat, så ingen skada skedd.

Nu sitter jag i en hög med hundhår och känner att det börjar vara dags för en insats.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jossa, jag vill med planera mat med er, men jag jobbar på.

Anonym sa...

Gostei muito desse post e seu blog é muito interessante, vou passar por aqui sempre =) Depois dá uma passada lá no meu site, que é sobre o CresceNet, espero que goste. O endereço dele é http://www.provedorcrescenet.com . Um abraço.