2 februari 2008

För jag har faktiskt inte haft tid

Jag har varit en väldigt oflitig bloggare de senaste dagarna. Jag skulle, som ursäkt, kunna dra till med att min internetkoppling har dött, men då kommer hetsiga kommentarer att uppstå från er som har sett mig vara på msn, facebook eller apberget. Därför försöker jag vara viktig och skylla på att jag faktiskt inte har haft tid att blogga!

vill jag bara meddela:
-Jag lever
-Jag har fått jobb och går upp 04.40 varje morgon
-Jag har besök från Norr i helgen, så jag vill inte vara otrevlig och blogga hela tiden
-Jag återkommer...

4 kommentarer:

Anonym sa...

besök från norr? du kunde ju skrivit att M är där :P

Anonym sa...

Vilket jobb tvingar dig upp den okristliga tiden 04.40? Ett bageri?

Anonym sa...

så lång tid tar det inte att blogga ner en kommentar ju

Anonym sa...

jag tror jag nog hellre är arbetslös och knaprar naglar än att gå upp så tidigt. eller rättare sagt jag skulle inte kunna gå upp så tidigt. vara uppe till så sent möjligen