25 februari 2008

M har flytt stan och jag kan blogga igen

Helgen försvann lika fort som den kom, precis som M.
Och nu är jag ensam igen.
Mitt rum är ett kaos och mina Alla hjärtans dagblommor som jag inte orkat kasta bort står och slokar i kaoset på skrivbordet.
Jag håller på att packa ihop mitt rum, eftersom att jag ska flytta redan om två dagar. Det känns som en omöjlighet att få ned alla mina saker i de tre flyttkartonger jag har införskaffat på Ica Maxi. Allting som har med flytten att göra känns som ett virrvarr, det känns ytterst jobbigt och onödigt att flytta för femte gången på ett år.

Uppdateringar angående helgen står på planeringen.

2 kommentarer:

Mammis Blogg sa...

Vart flyttar du? Är det systers soffa som gäller eller...?

Vår nya värld sa...

Vilken tur att soffan är stor och bred. Håll tummarna för att vi hittar ett hus nu så kanske du får en rymligare bostad sedan.