24 februari 2008

Tre gånger lycka

I fredags möttes jag av tre gånger lycka när jag kom hem:
- Jag får lön från mitt nya jobb imorgon! Det är visserligen bara för de tre första dagarna, men det kan vara behövligt fram tills jag får min första fulla lön.
- Ica erbjuder en välkomstgåva i form av en påse kanelbullar. Ingenting man tackar nej till!
- Jag fick min navelpiercing som jag har vunnit på Modeakuten. Väldigt söt! Dessutom passade den min navel mycket bättre, tror osmidigt nog att jag hade fått en för liten piercing när jag tog hålet.

För övrigt har jag bes
ök av M i helgen, så jag hinner inte blogga så mycket. Självklart ska jag dock se till att uppdatera så fort han har lämnat storstan för att åka tillbaka till Norrlandsskogarna.



En sån här navelpiecing med bokstaven X dinglar nu i min navel.
(Bild hämtad från Modeakuten.se)

2 kommentarer:

Elin sa...

Va? Har du lyckats vinna där? Grattis, jag är lite avundsjuk men... iallafall, varför bokstaven x?

Anonym sa...

Pussy, jag kommer till stockholmet vecka 11. då hoppas jag vi ses!