27 april 2008

Karl efter sovbesöket

Inatt var första gången Karlan sov i Lainenheten. Därför har han gått med på en kort intervju:

Hej Karlan! Inatt sov du i min lägenhet för första gången. Hur kändes det?
-Det kändes bra, förutom att du snarkade litegrann. Men det märkte jag inte av, eftersom att jag somnade som en stock. Jag måste säga att jag har saknat min "vän" tältsängen.

Okej, spännande. Sov du gott?
-Ja, det gjorde jag.Eftersom jag har gjort vissa små junsteringar på tältsängen går den bra att sova i nu. Den är inte lika lätt att trilla igenom som i början.

Du hörde inga konstiga ljud under natten?
-Diverse småpruttar, men det kan lika gärna kommit från mig.

Det tror jag att de gjorde. Men planerar du ett nytt sovbesök i Lainenheten?
-Ehm, under omständigtheterna så vågar jag inte.. ehh.. uttala mig så noggrannt om det, men ett återbesök är helt klart aktuellt.

Okej, tack och välkommen åter!
-*haha* Tack själv!

Inga kommentarer: