24 april 2008

Skräpmat i olika definitioner

Är det normalt att känna sig väldigt onyttig när man äter sallad som innehåller pasta, olika salladssorter, sojabönor, lax, lök citron, fetaost och gräslök?

Frågan är ju.

Jag känner mig onyttig, eller i alla fall som att jag äter fel, för att det jag egentligen bör undvika att äta är citron, fetaost, lök, pasta och sojabönor.
När jag dessutom dricker apelsinjuice (100% fruktsaft) är bägaren nära att rinna över.


Hamburgare, pizza och liknande excisterar inte längre i min värld. Eller jo, någon enstaka gång kan det hända, men det är mycket, mycket sällan. Jag känner mig nog onyttig då jag äter av det som finns på jobbet.

1 kommentar:

Anonym sa...

Face your fears, spindlarna! Du kommer bli glad i slutändan för blommor på balkongen är som ballonger på födelsedag; myyycket trevligt!

För övrigt tycker jag synd om dig som har sådana jävliga grabbar i magen. Gillar de inte fetaost?! Vilka typer alltså...