28 september 2007

Shopping

Idag har jag varit och handlat på den nya gallerian Feet First. S och jag var på plats redan klockan tio, eftersom det varit kö för att ens komma in i gallerian igår. Detta på grund av 20% rabatt de två första dagarna. Efter ungefär en halvtimme hade vi hittat varsitt par skor. Likadana. Vi betalade och fick skorna i varsin gigantisk, turkosfärgad påse. Resten av dagen välte vi av misstag ut saker i olika butiker på grund av de stora påsarna som vi hade hängandes på våra axlar.

Vi shoppade och vi shoppade, misstänker att v
i i våran iver drog varandra längre och längre ner i shoppingträsket. Trots detta är jag nöjd över mina köp, men mest av allt är jag, å S vägar, nöjd över jackan som hon köpte med hjälp av mitt smakråd. Om jag hade haft råd hade jag köpt en likadan.

Nu pustar jag ut i soffan tillsammans med min dator och ett glas ProViva Mango.


Love my new shoes.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Lainen, det ÄR de riktiga skyltarna från förr. Snabb fråga, vart tog de vägen när vi flyttade? Snygga boots förresten!

Anonym sa...

Jaa, sen länge :) Kom och gör en åt mig. Vad är tricket med lövet?!