29 november 2007

Att ta med sig till Thailand

Jag funderar på om jag ska skriva en lista på vad jag ska ha med mig till Thailand, ifall jag skulle sakna något. Men jag vågar inte, för jag vet att det kommer att dyka upp något viktigt som jag behöver men inte har.
Jag kommer att få panik!

Redan nu kan jag komma på några saker som jag skulle vilja ta med mig, men som är i någon av mina 19 lådor hemma i Norrland:
Solkrämer
Mitt reselakan
Min sarong
Ett utav mina två minneskort till kameran (snälla säg att det är det minsta)
Skor som inte är högklackade eller anpassade för höst/vinterväder

Utan de här kommer jag att klara mig, för jag har ingen aning om i vilka lådor de är. Men tänk om jag kommer på något viktigt?

2 kommentarer:

Mammis Blogg sa...

Väntar bara på att du ska be mig börja rota...

Vår nya värld sa...

Det är ju ett straff...