17 december 2007

Sista dagen på jobbet

Jag fick fem kramar och ett presentkort på Kicks från cheferna.
Kanske borde sluta på ett jobb oftare?

Det känns konstigt att sluta där, särskilt eftersom anledningen egentligen var att jag skulle åka till Thailand om två dagar. Men nu blev det inte så och allting känns ganska oklart.

Oklar var vad jag var på tunnelbanan hem från jobbet nyss också. Jag somnade även fast det satt två personer mitt emot mig. Risken för dreglingar ökade ständigt och jag ryckte till, spärrade upp ögonen och somnade om varje gång rösten i högtalarna meddelade vilken station som var nästa.

Nu ska jag ägna kvällen åt att planera min framtid.
..även om jag kanske inte kommer att åstadkomma mer än att skriva en "att handla"-lista till imorgon.

4 kommentarer:

Mammis Blogg sa...

Ibland går det inte som man trott...men vi försöker igen!

Mammis Blogg sa...

Ibland går det inte som man trott...men vi försöker igen!

Anonym sa...

Hoppas att den-perfekta-nyårsklänningen står på handlingslistan!

Anonym sa...

Brraa där! Har du förresten nyårsplaner mer än vara oförskämt snygg?