14 april 2008

Det var då fan

Jag har funderat på att söka nån kurs till i höst.
På deltid, på distans.

Idag kom jag på att det kanske var dags att ta tummen ur och söka, eftersom att sista anmälningsdag är imorgon.
Jag har suttit ett par timmar och letat kurser, och när jag äntligen hittat ett par intressanta kurser skulle jag bara anmäla på studera. nu vilka jag ville söka.
Icket.
Sidan är fan segare än hela mitt tarmsystem, och det är verkligen inte högt upp på snabbhetsskalan.

Det tar cirka tio minuter att hitta till den kurs som jag vill söka. Sen när jag har börjat leta nästa kurs har den plötsligt försvunnit ur "Min korg". Ska jag måste göra om allt igen? Det kommer ju att ta hela natten.
GOSH, vad irriterande!
Jag vill ju se Desperate Housewives, inte sitta och nöta framför en tråkig sida som inte gör som jag säger!

Inga kommentarer: