13 april 2008

Jag har tränat ännu en gång

Snart ska jag gå och lägga mig, jag kommer att somna med känslan att jag är nöjd över mig själv. Efter att ha tränat mitt första jympapass på basnivå gick jag raskt vidare till medel redan andra gången, vilket var idag. Okej, jag flaxade med armarna och riskerade att snubbla på mig själv ett tag, men svetten rann ändå.

Det känns inte ens jobbigt att träna, jag ser redan fram emot nästa träningspass. Jag som har varit "på väg" att börja i nästa två år men inte kommit mig för. Träningsskorna som jag har är nya och oanvända, men inköpta i augusti 2006. Jag har sagt i månad efter månad att jag ska börja, men icket. Sedan från en dag till en annan står jag plötsligt inne i Friskis och svettis omklädningsrum, svettig efter ett träningspass. Hur svårt var det egentligen?

Jag hoppas nu bara att jag kan hålla igång med träningen. Jag ska prova lite olika pass för att se vad som passar mig bäst. Wish me luck.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Om dom har bodycombat eller liknade där, testa det! Det passet brukar vara bra, iaf på iksu :P

Anonym sa...

Jag tror att du tom kanske kan lyckas... Lycka till med det!