2 april 2008

Karlans present

..bestod utav ett speciellt te och en bok för singlar.
Karlan blev glad (verkade det som).

Boken beskrev olika saker man skulle utföra. Sedan skulle man kryssa för dem när man hade lyckats. Sakerna var till exempel:
-Börja prata med en okänd person på tunnelbanan om isbjörnar
-Skriva 10 lappar med dina intressen och ditt telefonnummer och smyg ned i 10 olika förpackningar på ica
-Kryp minst 20 meter utomhus
-Kom med oanständiga förslag till en okänd person

Jag undrar hur Karlan kommer att lyckas med dessa "missions".



4 kommentarer:

Anonym sa...

han var glad för presenterna, det sa han till mig iallafall :)

Karlan sa...

Att komma med oanständiga förslag till folk man inte känner har jag redan gjort flera gånger. får jag kryssa i det då? eller måste man gära det från och med att man fått boken? förestens å har jag prövat det sär med öapparna men jag skrev ditt och sofies numemr på dom!

Anonym sa...

Jag tror han kommer lyckas alldels föträffligt bra.

Anonym sa...

shit vad jag inte kan stava...