4 december 2007

Desperate Housewives

Hur kan de avsluta ett avsnitt med en sådan cliffhanger? Förstår de inte att jag är nyfiken?
Utan att avslöja för mycket för er som inte har sett måste jag säga att det här avsnittet gör att hela serien vänder totalt. Vad kommer att hända härnäst?
Det här är värre än när Carolyn blev skjuten, ja till och med värre än när Edie hängde sig!
Kan säga så mycket som att avsnittet slutade med att allt var annorlunda och att en av huvudpersonerna skrek ett hjärtskärande skrik...
Nu ska jag vara tyst och gå och tänka över mina Desperate Housewives-bekymmer.

När kommer nästa avsnitt!?

3 kommentarer:

Anonym sa...

hur långt har du sett?

Anonym sa...

eller jag menade mer vilken säsong är du på?

Vår nya värld sa...

Det är inte shysst att göra så, jag får panik! Jag vill seeeeee!!!!!!!!!!
Vadå strejk det funkar ju inte! Damn it!