11 februari 2008

Inte lätt att vara Lainen

Anonym rånny sa...

karma kanske vill straffa dig för att du skriver "utan nyklar"!

Oooh, vilken burn!
Till mitt försvar vill jag säga att jag skrev "nycklar" tidigare i texten, så jag är inte helt efterbliven när det gäller stavning.
Tyvärr tror jag att jag har tappat några hjärnceller, jag vet inte hur (vet iofs att vissa säkert har nåt att säga om det), men de verkar i alla fall påverka min stavning. Jag skriver som en kratta på tangentbordet nu för tiden, men jag kommer oftast på mig själv och ändrar. Det är tur, eftersom jag har folk efter mig som kommer att döma ut mig totalt om jag stavar fel eller skriver något grammatiskt inkorrekt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jadå, det har du, det kan du lita på...

Vår nya värld sa...

Lifs a bitch...