28 mars 2008

Våga producera mera, serieskapare!

Jag såg på tv.com att de har satt ett nytt datum för nästa avsnitt av Heroes.
Min damer och herrar (för er som inte vet), nästa avsnitt av den o
mtalade serien kommer den
1 SEPTEMBER


Alltså, jag hatar när de gör sådär!

Varför lägger de ner en serie i nästan ett helt år?

Är det så svårt att bajsa fram några nya, fräscha avsnitt?

VAD är problemet!?




Jag är även upprörd på Desperate Housewives.
Serien har haft uppehåll nog län
ge, tycker jag. Men till min stora lycka kommer nästa avsnitt redan den 13 april.
Hurra!




Och min hat-serie följer jag bara för att det känns ovärt att kasta bort tre år av sitt liv på att inte få veta hur serien slutar.
Nu pratar jag alltså om Lost.

Den har rullat på ett tag nu (efter ett uppehåll i en evighet), men nu kommer inte nästa avsnitt förrän den 24 april. Inte så länge i serievärlden, men för mig som saknar tv och hade sett fram emot serietittande samtidigt som jag åt min ceasarsallad ikväll, känns d
et fruktansvärt nederligt.



Jag är beroende av serier och amerikanska serieska
pare styr min dos av mitt berusningsmedel (okej, det kanske var att ta i, men ändå), ska det vara så?

1 kommentar:

Anonym sa...

Nä, det är fan kriminellt orättvist!