23 mars 2008

Den är äntligen tillbaka!

Jag måste bara presentera den glada nyheten här på min blogg:
Jag har hittat min muffinsplåt!

Jag satt och letade grejor i mina lådor här om dagen och plötsligt utbrast Lillayster:
-Alltså, jag har ju din muffinsplåt..

Tydligen hade jag lånat ut den till henne, vilket jag inte har något minne av. Hon hade läst på min blogg (för typ två månader sen) att jag saknade den och nu fick hon för sig att kläcka ut nyheten.
Ett erkännande kommer visst aldrig för sent, bara det kommer..
Vi rotade igenom tre utav hennes lådor innan vi hittade min precisous muffinsform.
Glädjen kunde inte ha varit större.

Nu ska den förberedas för packetering för att sedan transporteras till Stockholmsstaden.




Snart kan jag göra flera sådana, variant finare!

Inga kommentarer: