6 april 2008

En härlig vårdag i Stockholm

Igår var det en riktigt härlig dag.
Vårsolen sken och hela Stockholm badade i ljus och friska vårvindar.
Jag och M åkte in till stan där vi gick i diverse butiker. Jag var på jakt efter en vårjacka medan han ville köpa någon tröja/t-shirt. M var den enda som lyckades med sitt mission, medan jag med svansen mellan benen fick gå hem utan vårjacka.

När vi hade tröttnat på butikerna som var fullproppade med lördags-shoppare gick vi och köpte varsin jättemuffin i Gallerian, samt lite latte. Med fikat i högsta hugg satt vi oss i Kungsträdgården och njöt av både muffinsarna och solen. När sockerkicken började slå till tog vi en mysig promenad till Gamla stan.

På kvällen var vi på bio i Heron city och kikade på Sweeny Todd. En lite speciell filmupplevelse, må jag säga.





1 kommentar:

Anonym sa...

Ja visst är det! Helst skulle jag aldrig duscha, men Namita tvingar mig ibland.