10 april 2008

Idag är jag min egen stolthet

Idag var det dagen med stort D för att jag...
*trummvirvel*

Köpte ett träningskort p
å Friskis och Svettis!
Och inte nog med de
t, jag åkte tillbaka efter några timmar och tränade.



Jag körde ett enkelt pass på basnivå, men jag kände att det var en bra start. Jag har två mål med min träning, ett som ligger kanske några månader fram i tiden och ett som jag kanske kan nå om ett par år:


Mål 1: Träna bort lite överblivet fett som mestadels guppar runt på magen, bli starkare i kroppen så att jag inte riskerar att tex få ont i ryggen av jobbet och till sist skulle jag vilja jobba på konditionen lite.

Mål 2: Bli minst lika vältränad som jag var under min kickboxningsperiod. Då gäller det att jobba mycket på både kond
ition, styrka och smidighet.

Jag tror faktiskt att jag kan komma igång lite med träningen den här gången. Jag är lite för girig för att lägga ut 540 kronor på cirka tre träningspass!

Inga kommentarer: