9 november 2007

Skunk

Via M's blogg fick jag tipset. Och nu har jag letat...
Och hittat min gamla Skunk!
(Det var ett community som man använde i början på 2000-talet, mammi.)
Det livar verkligen upp en långtråkig kväll, det må jag säga.


Det är roligt att läsa allas presentationer, intressen och så vidare. Alla radade upp sina kompisar, en efter en och skrev om hur snälla de var. Var det någon sorts statusgrej?

M skrattar åt Bornies presentation, men var du mycket bättre själv?
M's intressen, topp 3:
-Äta godis
-Äta MAMMAS bullar!
-Baka, och sen äta upp det

Hur kunde hon inte bli tjock?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Skunk blev kvällens bloggämne alltså...

Anonym sa...

Hahaha! Jaa, det är en bra fråga faktiskt. Jag tränade som en tok på den tiden, måste varit det :) Inget kommer slå Bornie ändå, det är så roligt så man ramlar av stolen av skratt. HAHA!