20 februari 2008

Trött är vad jag är

Det är helt sjukt hur trött jag är!
Jag sover kanske sex timmar per natt för att jag aldrig, aldrig kan gå och lägga mig i tid.
Det är inte okej.
Jag funkar som bäst om jag sover nästan åtta timmar, annars blir jag trött! Och Lainen trött edition är inte en fullkomlig tjej.
Med enkel matte kan man räkna ut att man inte ska gå och lägga sig och somna först vid halv elva till elva när klockan ringer för första gången 04.35 morgonen därpå.
Nej, skärpning Lainen!
Ikväll är det jag som går och lägger mig I TID.

Fotnot: Jag är så trött att jag blev tvungen att rätta flera stavfel i detta osammanhängande inlägg. Orden "till", "matte" och "bäst" är ord som man lär sig att stava till när man är fem.

1 kommentar:

Mammis Blogg sa...

Ska man kliva upp 04.30 ska man lägga sig senast 21.30.Tro mig, jag har testat i 13 år.