6 februari 2008

Lainen hjärta Apelsin- och chokladmuffins = Sant



Jag älskar att baka.
Jag älskar mina homemade apelsin- och chokladmuffins av eget recept.
Tant Moral kan hindra mig från att baka semlor som jag inte tycker om, men hon kan inte hindra mig från att baka mina muffins, trots att de två apelsiner och 200 g blockchoklad jag använde kostade 32 krnonor. Jäkla Konsum!

Det var evigheter sen jag bakade mina muffins. Tyvärr blev de inte lika bra idag som de brukar, för jag var tvungen att använda bullformar. Jag saknar min muffinsplåt och jag kommer alltid att sakna den, men tyvärr vet jag inte var den är.

Jag är full i kärlek till mina fluffiga muffins och jag ska fortsätta läsa i min photoshopbok ikväll.
Yeey!

3 kommentarer:

Anonym sa...

jag har en muffinsform. himla bra uppfinning!

Mammis Blogg sa...

Formen ligger väl längst ned i nån låda längst in i ditt "förrådsrum" här hemma.

Anonym sa...

Bäst för dig att du tar med dig minst två till mig när du kommer till oss imorgon!