25 oktober 2007

Jag blev utmanad!

Ruth sa...

ok, nu är du utmanad! Plocka fram skorna och damma av dem. Det är dags att pressa pulsen i toppen och få en kondition som inte är av denna värld. Är du med?

Nu jäklar är jag utmanad, det är press på mig när det gäller träningen! Klart jag inte säger nej till en utmaning, Ruth!
Men vem är du, Ruth? Ska du också damma av dina träningsskor för första gången på länge eller ligger du före? Jag kommer att anstränga mig och dessutom uppdatera på min blogg hur det går för mig med tränandet, men då kräver jag att få veta hur det går för min utmanare. Ligger jag före eller efter?
Är det någon fler som vill anta utmaningen att komma i form en gång för alla?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det är klart du ligger efter, det förstår du väl? :P Hon låter ju svinpeppad medans du pratar om tvångsintagning...

Anonym sa...

Du ligger nog efter på tanke med att du inte har använt dina träningsskor som du köpte förra året.. :) Men jag tror på dig Jossa! Kommer att följa detta med spänning! Lycka till.