23 oktober 2007

Återbesök i radhuset

Lilla familjen saknar mig innerligt efter att jag har flyttat. (Det är sant! Kolla på systers blogg.) Ikväll ska jag redan, för att stilla deras längtan efter att få träffa mig, åka och hälsa på dem i kära gamla Kista.
Min saknad efter min laddare till mobilen är stor, samt irritationen över att måsta hålla i telefonen då mitt hansfree är i mitt gamla sovrum. Men det är klart, nog saknar jag syster och D ändå. Vi hade det ganska bra där i radhuset, vi tre. Vi kan se det som något av en reunion ikväll när vi förhoppnigngsvis ska se på Weeds, Heroes och Prisonbreak. Kanske hinner vi med en match Betapet (som jag som vanligt förlorar) också.
Hoppas att det finns glass!

1 kommentar:

Vår nya värld sa...

Det finns glass kvar och nog ska vi hinna med lite serier! By the way, jag vet vem din hemliga stalker är... Vi ses sen sis!