19 januari 2008

Min stora bedrift

Igår tänkte jag blogga om min stora bedrift, men min tidsplanering trasslade till sig så att jag varken hann det ena eller det andra.

Innan klockan 13 igår hann jag inte mycket mer än att äta frukost och blogga lite. När jag började tänka på de x stycken kakor jag åt kvällen innan och de faktum att jag inte kommer att ha råd att börja träna än på ett tag blev det plötsligt en jäkla fart på mig. Ut och springa skulle jag och det var med en gång!
Sagt och gjort. Okej, jag kanske gick större delen av sträckan, men jag sprang i alla fall lite. Och nästa gång ska jag springa mera!


Negativt var att jag inte hade tittat så noga på klockan innan jag gick ut, så mitt i min runda ringde A och sa att han var på väg in till stan för att träffa mig.

Oopsie.
Men viktigast är:
Jag har sprungit min första runda och jag ska fortsätta med det.*

*
Beröm, presenter och eventuella kakpaket kan levereras direkt till mitt rum i kollektivet.

Inga kommentarer: