17 januari 2008

Vad fan ska jag göra idag då!?

Det enda jag har åstakommit idag är:
-Ringt vårdcentralen och fått en tid som jag förmodligen inte kommer att kunna gå på
-Läst lite i min bok
-Målat tånaglarna röda

Jag hade tänkt gå ut och gå med Y imorse, men jag tyckte att det var mycket mysigare att ligga under täcket och snooza i ett par timmar till.

Just nu sitter jag i en kompromiss med mig själv om att jag ska gå ut och traska ändå. Jag säger åt mig själv att jag inte kommer att få en kiwismoothie om jag inte går ut och går. Jag säger att jag vägrar gå ut och gå om jag inte får en avocado till frukost.
Energin kommer att behövas, eftersom jag med 99% säkerhet kommer att gå vilse idag...


1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Lainen! Är det skönt att vara tillbaka i storstan? Hur gick det på intervjuen? Kram