17 januari 2008

Where is Kråkan?

Jag undrar var Kråkan har tagit vägen, jag har inte sett honom på ett tag. Jag hade just börjat tvivla på att Kråkan ville mig något illa så som att bajsa på mitt fönster eller hacka mig i nacken och flaxa i mitt ansikte med sina äckliga vingar. Då försvann han plötsligt, bara slutade besöka mig.

Jag saknar inte Kråkan och jag vill inte att han ska komma tillbaka, men jag måste erkänna att det var mer spänning i mitt liv då han till min stora fasa dök upp med jämna mellanrum.


Jag har sett andra kråkor, men ingen av dem har varit Kråkan. Var har han blivit av? Han kanske inte har hittat min nya adress?

Nej, jag ska inte spekulera för mycket,
det är fan creepy att vakna av att en kråka ruvar på fönsterbläcket och tittar in genom fönstret i väntan på att jag ska vakna.

Inga kommentarer: