22 januari 2008

Allmänt ingenting

Jag har just ingenting att blogga om idag förutom allmänt skryt om att jag har varit ute och sprungit runt anksjön idag. Jag insåg mina begränsningar och förstod att jag inte skulle ta mig upp till klockan nio på egen hand, så jag beställde väckning av M som troget ringde och tjatade på mig några minuter efter nio. Jag kanske lät trött och bitter under själva samtalet, men innerst inne var jag tacksam.
Jag tog mig alltså upp och jag sprang ännu mer än förra gången. Det är roligt att se att man kan få kondition så snabbt!

Och en annan sak som gör mig helt exhalterad:
Imorgon,
imorgon,
imorgon.

Då ska jag få låna Syster och D's kamera och leka av mig lite.
Oj, oj, oj, vad roligt det kommer att bli imorgon.

1 kommentar:

Vår nya värld sa...

Ja du får lalla runt och se Stockholm genom linsen, det är väl kul!