24 januari 2008

Såhär ser mina fötter ut, alltid:




Och det är sånt som lätt börjar sticka i ögonen på folk som råkar spana in mina fötter. Alla klagar på att mina små potatistår sticker fram alltjämt. Men vad ska jag göra?

Någon gång i november bestämde sig mina tår att de ville börja hålla koll på tillvaron, så en utav dem tittade fram. Efter en stund hakade den andra på. Jag köpte nya strumpbyxor och illa kvickt stack två runda tår med halvflagnat lack på naglarna fram igen.

När jag var uppe i Norrland köpte jag ett par nya strumpbyxor, ett par i kraftig modell, och efter att ha använt dem endast en kväll var tårna framme igen.
En kväll.
En!
Jag började ana ugglor i mossen. Vad har hänt egentligen?


Jag har dessutom märkt att några av mina strumpor har börjat haka på, but why? Jag har tammejfan inte råd att köpa fem par strumpbyxor och arton par vanliga strumpor just nu. Det är bara mat som ingår i min budget just nu, punkt slut!

Ps, JA, jag klipper tånaglarna, så det är inte det som är problemet.

3 kommentarer:

Anonym sa...

hahahha

/soffe

Elin sa...

Inte så frääscht...

Anonym sa...

Hela du är ett problem!