20 januari 2008

Sms från D

Följande sms landade i min inkorg igår:

Det brann i min dröm inatt. Jag anser att det var ditt fel! Satt och åt julbord , också var vi tvingade att gå ut! Råirriterande! Min kusin hade tänt en brasa i ugnen... Det var fan jävligt korkat.

Vilket påhopp!
Ändå skrattade jag gott i flera sekunder, delvis för att det var kul, delvis av skadeglädje över att ha orsakat mardrömmar i D's fridfulla sömnvärld.

Okej, smileysarna hamnade lite fel, men ett citat är ett citat...

1 kommentar:

Anonym sa...

Jo jag är nog också ganska olaglig i usa haha :P

Vad bra då håller jag mig fast vid Nikon tror jag. Och en kamera över 10000 har jag inte råd med för tillfället så det får bli ett senare bekymmer när jag ska byta upp mig till en dyrare kamera. Men Nikon lär det bli i alla fall ;)