20 januari 2008

En massa fix

Min blogg ser fortfarande inte ut som den ska, men jag har i alla fall lyckats ändra en del i html-koden. Duktigt av mig. Dessutom ska jag göra en ny header när jag orkar.

Idag tittade jag igenom arbetsgivarintyget från mitt senaste jobb, som jag äntligen fick i fredags.
Det stod:
1, Att jag hade sagt upp mig själv, vilket jag inte har.
2, Att jag inte ska få ob, vilket jag ska.
3, Fel, fel, fel tider. I september jobbade jag 30 timmar, min arbetsgivare hade skrivit 90 (men betalat för 30), hur räknar man då? Det handlar inte om en liten felräkning.

Summa av 1, 2 och 3 = Nä, nu djävlar!

Imorgon ska jag försöka fixa det här, prata med arbetsförmedlingen och kanske ta mig ut på en springtur. Belöning har utlovats om jag springer tillräckligt mycket de kommande veckorna.

4 kommentarer:

Mammis Blogg sa...

Finns det inga seriösa arbetsgivare i Stockholm???

Anonym sa...

Hej, det är drygt med dryga arbetsgivare!

Det ÄR mysigt i lägenheten :) Fast den är inte min egen, jag delar den med tre tjejer (iddes inte lägga upp kort på deras rum...)

Är det bra med dig Lainen?

Anonym sa...

Ja men nu sa**n får det väl räcka. Inga papper ska du skriva nu innan halva släkten läst igenom dem :)

Mammis Blogg sa...

Ja,jag håller med föregående inlägg.Allt ska godkännas av släkten!